Karburator Kpl 19mm

759,00  m/Moms
( 607,20  u/Moms )
959,00  m/Moms
Du sparer: 200,00
Tilbud udløber 31/03/2024

Denne karburator er 5.55% større end den originale til en APE 50. Det gør at optrækket bliver en del bedre. Denne karburator er på 19mm og den originale er på 18mm

Mærke: Dell"Orto SHBC 19 19F

Passer 100% lige over på en Ape 50 og denne karburator er med olietilførsels studs, så man ikke behøver at blande olie i benzinen. Studsen til vakuumslangen er fjernet på denne karburator, så man skal blinde vakuumslangen af, som kommer nede fra krumtaphuset.

Monteret med:

  • Gasspjæld type 1
  • Hoveddyse str: 70
  • Tomgangsdyse str: 45
  • Chokerdyse str: 60
Model/varenr.: 00905
Vægt: 0,8 kg
Lager: På lager
Passer godt sammen
-21%
759,00  m/Moms
( 607,20  u/Moms )
959,00  m/Moms
Du sparer: 200,00
Tilbud udløber 31/03/2024
+
289,95  m/Moms
( 231,96  u/Moms )
=
1.048,95  m/Moms
( 839,16  u/Moms )
1.248,95  m/Moms
Du sparer: 200,00
-21%
759,00  m/Moms
( 607,20  u/Moms )
959,00  m/Moms
Du sparer: 200,00
Tilbud udløber 31/03/2024
+
Ape 50 E2+E4
799,95  m/Moms
( 639,96  u/Moms )
+
289,95  m/Moms
( 231,96  u/Moms )
=
1.848,90  m/Moms
( 1.479,12  u/Moms )
2.048,90  m/Moms
Du sparer: 200,00
17/12/2014

Giver lige det sidste i optrækket. Jeg monteret også en indsugning fra polini

27/06/2016

Denne karburator er som beskrevet 5,55% større end std. karburatoren -på indsugningssiden, men på venturi (luftfilter) siden er den reelt 18,7% større, da denne karburator er 19 mm hele vejen igennem, hvor den originale er 18 mm på indsugnings siden og 16 mm i venturien. (luftfilter) siden. Denne forøgelse på reelt 18,7% vil give flere omdrejninger, mere top effekt og flytte drejnings momentet opad. Men på små cylinder vil det gå ud over drejnings momentet ved lave omdrejninger, da tværsnittet er større på denne karburator og gashastigheden derved bliver mindre omkring blanderørret. Vil du have mere top effekt, mere optræk, er det denne karburator du skal vælge. Men kører du ofte med fuldt læs med din Ape og i områder med bakker, vil jeg helt klart benytte std. karburatoren.

18/09/2020

Der skrives at den er med olitilførselstuds og at man ikke skal blande olie i benzinen det passer ikke. Der skal blandes olie i benzin, hvor skulle olien ellers komme fra, når olitilførselstuds skal blendes af. Ellers sætter stempel sig lige med det samme. (Ellers er det mig der har misforstået noget).

18/09/2020

Hej Lars Schmidt. Det, som menes, er, at denne karburator har olietilførselsstuds, ligesom den originale karburator, så man kan tilslutte slangen fra oliepumpen. På nogle karburatorer er denne olietilførselsstuds fjernet og så må man selv i gang med at blande olie i benzinen. Dette slipper man for med denne model. Beklager, hvis det er lidt utydeligt formuleret. Venlig hilsen KYLE.DK

Tilføj anmeldelse:
spacer