Forsendelse:
Vi sender varer afsted hver dag med GLS og Postnord. Vi bestræber os altid på at din pakke er fremme dagen efter bestilling.
Du modtager automatisk en mail så snart varen sendes herfra og fra GLS og Postnord får du en sms/mail med info om din pakke.
Forsendelses omkostninger dækker: håndtering, forpakning samt selve forsendelsen - der er ingen skjulte gebyrer nogen steder.
Vi tilstræber at samle dine ordrer i én forsendelse, såfremt du bestiller flere varer.
Afhentning:
Bor du i nærheden af kyle.dk er du naturligvis velkommen til at afhente dine varer her.
Åbningstider:
Mandag - Torsdag 08:00 til 16:00
Fredag 08:00 til 14:00
Lørdag - Søndag lukket
Ønskes afhentning på et andet tidspunkt, skal dette blot aftales med lageret på info@kyle.dk
Du modtager automatisk en mail når din pakke er klar til afhentning.
Returnering af varer:
Du har altid 14 dages fortrydelsesret.
Fortryder du dit køb inden 14 dage, kan du enten komme forbi vores lager på Aalborgvej 4, 9500 Hobro eller sende det direkte til os.
Det er altid kunden selv, som skal afholde udgiften ved returnering af varer i forbindelse med fortrydelse af et køb.
Varen skal være ubrugt og tilbageleveres i original ubrudt emballage.
På elektriske reservedele (spændingsregulator, stator, tændspole, tændrør, tændingsdele, starter, viskermotor, horn, pærer, relæer, kontakter, sikringer m.m.) ydes INGEN returret.
Når du sender en pakke retur, skal du udfylde og vedlægge en Returneringsformular. Den er altid med i din bestillingsbekræftelse, som bliver sendt til dig på mail, lige efter du har bestilt varer hos os på webshoppen. Du finder den inde på din mail som et vedhæftet PDF dokument. Hvis ikke du kan finde det, så kan du bruge dette link Returneringsformular.
Vi modtager ikke returpakker sendt på efterkrav eller til afhentning i en pakkeshop.
Vi har ikke mulighed for at afhente varer, så det skal sendes med direkte omdeling.
Varer der returneres til afhentning i pakkeshop sendes automatisk retur til kunden efter liggetidens udløb.
Varer der returneres UFRANCO eller på efterkrav, nægtes modtagelse.
Uafhentede pakker i pakkeshop
Hvis du undlader at hente en pakke i pakkeshop og denne sendes retur til os, skal du betale de reelle omkostninger, som fragtfirmaet pålægger os for returforsendelsen.
Det er altid kunden selv, som skal afholde udgiften ved returnering i forbindelse med fortrydelse af et køb.
Hvis du ønsker pakken genfremsendt, skal du betale en eventuel ny leveringsomkostning.
Du kan ikke, uden forudgående aftale, fortryde dit køb ved blot at nægte modtagelse af forsendelsen.
Uafhentede pakker fra pakkeboks/pakkeshop, som returneres til kyle.dk efter liggetiden på 14 dage, opfylder således ikke betingelserne for fortrydelse af købet.
Ved forudgående aftale, om fortrydelse ved at nægte modtagelse, eller ikke afhente fra pakkeboks/pakkeshop, fratrækkes returfragten fra købesummen, da denne udgift faktureres direkte til os.
Disse returregler gælder alle varer solgt som fjernsalg til private.
Eventuelle fragtomkostninger for returnering påhviler kunden.
Returvarer skal sendes til:
KYLE.DK
Aalborgvej 4
Port 3
9500 Hobro
Mvh kyle.dk
tlf: 61333123
mail: info@kyle.dk