- Forside
- Reservedele
- Ape 50
- Tuning
- Cylinderkit
- Bach Kabinescooter
-
Reservedele
-
Ape 50
- Splittegninger Ape50
- Ekstraudstyr
- Dæk & Fælge
- Tuning
- Værktøj & Olie
- Benzintank & Tilbehør
- Bremser & Tilbehør
- Cylinder & Stempel
- Differentiale
- El & Tænding
- Gearkasse
- Kabler & Tilbehør
- Kabine & Interiører
- Karburator
- Karosseri
- Kobling
- Krumtap
- Lad & Kasse
- Lygter
- Motordele
- Plastikdele
- Ruder & Lister
- Sidedør
- Spraymaling
- Styr & Forgaffel
- Støddæmper
- Udstødning
- Ape 50 Euro 4
- Ape Calessino 200
- Brugte reservedele til APE
- BACH delux 26
- BACH 27
- BACH Green Electric
- BAW Pony EV
- E-Cabin
- ECV Cargo
- Eidola City Spirit
- EPV Sport
- Hekter Reservedele
- JAC Motors
- Jinma
- Maxus
- RUN Horse
- TOL T414
- Turny evo - elektrisk drejesæde
-
Ape 50
- Tilbud
- Hardware
- Info & Guide
- Gavekort
-
-
Ape 50 E2+E4119,95 m/Moms( 95,96 u/Moms )
-
Populær1.449,95 m/Moms( 1.159,96 u/Moms )
-
929,95 m/Moms( 743,96 u/Moms )
-
1.249,95 m/Moms( 999,96 u/Moms )
-
89,95 m/Moms( 71,96 u/Moms )
Cylinderkit
Cylinderkit Pinasco 50mm 85cc
Dette cylinderkit fra Pinasco hører til blandt de bedste og mest kraftfulde til Ape50.
Yder 6,2HK (5KW) ved 5.800 omdrejninger.
- Støbejern cylinder
- 50mm boring
- 43mm slaglængde
- 6 skyllekanaler
- 84,43cc slagvolumen
- Stempel med 2 stempelringe (1 L-formet og 1 firkantet)
- M6 udstødningsbolte
- Topstykke - tændrør på siden
- Tændrør NGK BR7HS
- Pakningssæt
BEMÆRK: Alle cylinderkit fra DR Racing, RMS og Pinasco leveres UDEN toppakning, de er beregnet til anvendelse uden toppakning.
Som ved alle 85cc cylinderkit bør gearing, karburator dyse og tænding justeres efter montering.
Cylinderkit Malossi 57.5mm 112cc
57,5mm stempel, passer til standard krumtap længde.
Vi anbefaler, at man også skifter udstødning, når man monterer et cylinderkit over 85cc
Malossi 112ccm cylinderkittet er det største fra Malossi til Piaggio Ape og giver markant øget trækkraft.
Til dette cylinderkit anbefaler vi at benytte et NGK BPR8HS tændrør.
Cylinderen er udført i støbejern, som er utroligt slidstærkt.
Topstykke er udført i en speciel trykstøbt aluminiumslegering.
Cylinderkittet leveres inkl., pakninger, stempel, topstykke m.m. og passer direkte ned i motorblokken, uden at der skal modificeres noget.
Husk også at bestille nyt Malossi nåleleje.
Dette Cylinderkit giver et væld af kraft overskud og anbefales til folk, der vil have sin Ape til at yde alt, hvad den kan.
Gasspjæld 105690264
Yder 8.7HK ved 8.200RPM
STD / Kort krumtap. Passer på standard APE 50, hvor man ikke har skiftet til lang krumtap.
Racing Cylinder POLINI 102cc til APE50/PK50/S/XL/XL2 Ø 55,0mm, cast iron 6 ports, stroke 43mm, cylinder head, M6 exhaust.
Der skal bruges et tændrør med langt gevind. N2C (Champion) eller BR9ES (NGK)
Gasspjæld 105690264
Brug kun 2% syntetisk olie til blandingen.
Dyserne i sættet er 5mm og passer til SHBC 18/16 og SHBC 19/19 Dell'Orto karburatorer.
75-78-80-82-85-88-90-92-95-98
LINK: Hoved Dysesæt 5mm 50-72 - Original dell'orto
Original - Dell'Orto
Vejledning dysestørrelse.
Cylinder. 50ccm (Ø 38 mm), dyse 60-62
Cylinder. 75ccm (Ø 47 mm), dyse 66-70
Cylinder. 85ccm (Ø 50 mm), dyse 70-72
Cylinder. 102ccm (Ø 55 mm), dyse 72-78
Cylinder. 115ccm (Ø 57,5 mm), dyse 75-82
Det er kun en vejledende tabel, da det kan variere lidt, f.eks med en slidt motor mm.
Passer på APE 50.
Ydelsen i dette kit er helt i topklasse til Ape50.
Dette cylinderkit fra italienske DR Racing på 85ccm giver betydeligt bedre optræk og topfart.
Cylinderen er udført i støbejern som er utrolig slidstærkt.
Vi anbefaler tilkørsel på 200 km.
Cylinderkittet leveres komplet incl. pakninger, stempelringe og topstykke.
BEMÆRK: Alle cylinderkit fra DR Racing, RMS og Pinasco leveres UDEN toppakning, de er beregnet til anvendelse uden toppakning.
Hertil skal bruges et tændrør med kort gevind.
Passer på APE 50
Ydelsen i dette kit er helt i topklasse til Ape50.
Dette cylinderkit fra italienske DR Racing på 102ccm giver betydeligt bedre optræk og topfart.
Ydelsen i dette kit er absolut i top, hvilket bl.a. skyldes den meget specielle skyllekanal og den store boring.
Cylinderen er udført i støbejern som er utrolig slidstærkt.
Vi anbefaler tilkørsel på 200 km.
Cylinderkittet leveres komplet incl. pakninger, stempelringe og topstykke.
BEMÆRK: Alle cylinderkit fra DR Racing, RMS og Pinasco leveres UDEN toppakning, de er beregnet til anvendelse uden toppakning.
Hertil skal bruges et tændrør med kort gevind.
Passer til Ape 50.
Malossi 75ccm cylinderkittet giver øget trækkraft.
Til dette cylinderkit anbefaler vi at benytte et NGK BPR7HS tændrør.
Cylinderen er udført i støbejern som er utrolig slidstærkt.
Topstykke er udført i en speciel trykstøbt aluminiumslegering.
Cylinderkittet leveres komplet inkl. 12x17x16mm nåleleje, pakninger, stempelringe og topstykke.
Tilspændingsmoment: 14Nm
Vejledning til opsætning:
Luftfilter lameller 3 stk.
Hoved dyse Ca. Str. 70
Hul i luftfilter kasse 1 stk. OEM 16mm + 2 stk. nye 13mm
BEMÆRK dette kun er en vejledning.
Kyle ikke kan stilles til ansvar for forkert opsætning, montering og/eller indstilling.
Stempelringe passer til DR Racing cylinderkit KT00012
Sæt af 2 stk stempelringe.
85cc - 50mm
Cylinderkit Malossi 55mm 102cc til Ape 50
Malossi 102ccm (55mm) støbejernscylinder.
Til dette cylinderkit anbefaler vi at benytte et NGK BPR8HS tændrør.
Cylinderen er udført i støbejern som er utrolig slidstærkt.
Topstykke er udført i en speciel trykstøbt aluminiumslegering.
Cylinderkittet leveres komplet inkl. 12x17x16mm nåleleje, pakninger, stempelringe og topstykke.
Tilspændingsmoment: 14Nm
Gasspjæld 105690264
Dette Polini cylinderkit her et 57,5mm stempel, og passer til standart krumtaps længde. Man kan montere cylinderen uden at fræse i motorblokken. Polini er et italiensk mærke og de laver de bedste tun dele til ape 50.
Dette cylinderkit er målt til at yde 9,8HP ved 8200RPM
Vi anbefaler at man også skifter udstødning når man monterer et cylinderkit over 85cc.
Gasspjæld 105690264
Brug kun 2% syntetisk olie til blandingen.
Yder 8,5HK ved 7.700RPM
Der skal bruges et tændrør med langt gevind. N2C (Champion) eller B9ES (NGK)
TILKØRSEL: I løbet af de første 500 km må du ikke overskride ¾ af gasspjældets åbning og undgå at køre lange opadgående ture med motoren under belastning.
Brug kun 2% syntetisk olie til blandingen.
Cylinderkit DR Racing Parts 47mm 75cc
6 Skyllekanaler
Passer på APE 50.
Dette cylinderkit fra italienske DR Racing på 75ccm giver betydeligt bedre optræk.
Cylinderen er udført i støbejern, som er utrolig slidstærkt.
Vi anbefaler tilkørsel på 500 km med maks. 3/4 gas.
Cylinderkittet leveres komplet incl. pakninger, stempelringe og topstykke.
Tilspændingsmoment topstykke: 14 Nm.
BEMÆRK: Alle cylinderkit fra DR Racing, RMS og Pinasco leveres UDEN toppakning, de er beregnet til anvendelse uden toppakning.
Hertil skal bruges et tændrør med kort gevind.
Generelt:
- Boring: Ø 47,6 mm.
- Klasse: Sport
- Krydspind: Ø 12 mm.
- Volumen: 75 ccm.
- Skyllekanaler: 6
- Slaglængde: 43 mm.
- Materiale: Støbejern
Denne cylinder støttebolt passer til 125cc - 130cc - 150cc cylinderkit til Piaggio APE.
7mm x 140mm, (Ekstra hårdt hærdet) - Original Piaggio reservedel.
Prisen er pr stk. Husk at bestille 4 hvis du mangler et kpl sæt.
Komplet stempel kit til DR Racing Parts 50mm.
Passer til Piaggio Ape 50 2T
Stempel til cylinderkit KT00012 85cc 50mm
Dette blæserskjold er større end det originale og passer derfor på cylinderkit 130cc.
Bemærk 1 stempelring. skal du bruge 2 skal du bestille 2 stk.
Passer til Cylinderkit Polini 57.5mm 112cc
Bemærk 1 stempelring. skal du bruge 2 skal du bestille 2 stk.
Passer til Cylinderkit Polini 55mm 102cc
Bemærk 1 stempelring. skal du bruge 2 skal du bestille 2 stk.
Passer til Cylinderkit Polini 50mm 85cc
Passer til Cylinderkit Malossi 55mm 102cc
indeholder 2 stk. stempelringe.
Passer til Cylinderkit Malossi 47mm 75cc
indeholder 2 stk. stempelringe.
DR Racing cylinderkit 130cc
BORE = 57
DISPLACEMENT = 130cc.
STROKE = 51mm
Compr. Ratio = 1:9,5
COD. KT00015 PER: Vespa 125 ET3
Kan monteres i motorblokken på ape 50 uden der skal fræses, skal bruges lange cylinderstøttebolter, er ikke med i kassen, skal købes løs. Beregnet til krumtap med lang slaglængde, krydspind i stempel er 15mm., hvor std er 12mm. Udstødning passer lige på, indsugningsrør kan godt være der.
BEMÆRK: Alle cylinderkit fra DR Racing, RMS og Pinasco leveres UDEN toppakning, de er beregnet til anvendelse uden toppakning.
P2R Stempelstop Professionel.
M14x1,25mm, L over 38mm, L under 35mm, Ø 14mm krave, stål, forkromet, med PTFE stop.
Den hvide plast ende gør, at der ikke kommer mærker i stemplet.
Professionel udgave af stempelstop.
Denne P2R stempelstopper bruges når man skal løsne svinghjulsmøtrik. Monteres i stedet for tændrøret.
Stempelringe passer til DR Racing cylinderkit KT00015
Sæt af 2 stk stempelringe.
4x1,5
130cc - 57mm
Passer til Cylinderkit Malossi 57.5mm 112cc
indeholder 2 stk. stempelringe.
Sodsæt Polini til 57,5mm Ape 50
Passer til Cylinderkit Polini 57.5mm 112cc (140.0058)
Original - Polini
Stempelringe passer til DR Racing cylinderkit KT00014
Sæt af 2 stk stempelringe.
102cc - 55mm
Stempelring, som passer til Polini 130 ccm cylinderkit.
(140.0050R)
Ø: 57mm.
Bemærk 1 stempelring. skal du bruge 2 skal du bestille 2 stk.
Polini Racing Cylinderkit 57mm 130cc
Passer til Ape 50 med krumtap med lang slaglængde.
Dette racing cylinderkit kan yde helt op til 12,6HP. Støbejern / 57mm boring / 7 skylleporte / 130.14cc / 8M Udstødning støtter.
Det er nødvendigt at skifte krumtap til lang slaglængde.
- Støbejern
- 7 porte
- Ø 57,0mm
- Slaglængde 51 mm
- Incl. topstykke
- M8 udstødningsbolte
TUNING RACE - til professionelle
Stempel Polini 55mm til 102cc
Passer til Polini cylinderkit 140.0056
Polini 55 mm. 102 ccm.
PIAGGIO: APE 50
Komplet stempel kit til DR Racing Parts 55mm.
Passer til Piaggio Ape 50 2T
Stempel til cylinderkit KT00014 102cc 55mm
Yder 7.5HK ved 7.200RPM
Der medfølger bundpakning, toppakning, udstødningspakning, bolt til topstykke, udstødningsstøtter, indsugningspakning, krydspind, låseringe til krydspind, stempel, stempelringe, cylinder, topstykke.
Der skal bruges et tændrør med langt gevind. N2C (Champion) eller B9ES (NGK)
TILKØRSEL: I løbet af de første 500 km må du ikke overskride ¾ af gasspjældets åbning og undgå at køre lange opadgående ture med motoren under belastning.
Brug kun 2% syntetisk olie til blandingen.
Stempel - DR Racing Parts 57mm
Komplet stempel kit til DR Racing Parts 130cc / 57mm.
Tekniske specifikationer:
- Diameter: 57,0 mm
- Kompatibilitet: 130 ccm motorer
- Materiale: Højstyrke aluminiumlegering
- Design: Optimeret til ydeevne og holdbarhed
Stempel til cylinderkit KT00015 130cc 57mm
Toppakning Polini 130 cc Ape 50
Polini toppakning.
Passer til 130 cc cylinderkit 140.0050R
Ø: 57 mm.
Kobber.
Dette paknings- / sodsæt passer til Polini 130 ccm cylinderkit (140.0050R)
Stempel Polini 57,5 mm til 112cc
Passer til Polini cylinderkit 140.0058
Polini 57.5 mm. 112 ccm.
PIAGGIO: APE 50
Buzzetti
Stempelstop M14x1,25
Denne Buzzetti stempelstopper bruges, når man skal løsne svinghjulsmøtrik. Monteres i stedet for tændrør.et
BESTILLINGSVARE - Leveringstid 4-5 dage.
På varer, som er hjemtaget til kunde på bestilling, gives ingen returret.
Særlige betingelser: Jeg accepterer at der ingen returret er ved køb af denne vare.
BESTILLINGSVARE - Leveringstid 4-5 dage.
På varer, som er hjemtaget til kunde på bestilling, gives ingen returret.
The long wait was worth it: POLINI MOTORI presents the 130cc in a brand new look. The classic amongst tuning cylinders for larger capacity smallframes has had a sporting make over and now struts it stuff in aluminum. The new POLINI cylinder head air flow is perfected through 4 additional cooling ribs. This allows increased air flow, guaranteeing optimal cooling.
Not only the new POLINI manifold (2-/3-holes for 24-28 mm disc valve) punches things up, there's the astonishing SERIE PRO manifold for 28-30 DELL'ORTO/MIKUNO/KOSO carburettor (part no. 22159161 on MALOSSI reed valve basis or Art. 22159430 on POLINI reed valve basis) which gets an orderly portion of power out of this kit.
Conclusion:: The EVOLUTION Cylinder is a powerful alternative to Parmakit and other similar kits, which, accoriding t periphal equipment has extreme potential.
Aluninum/ 57 mm bore/ 6 transfers/ 130cc
Aluminum cylinder, nicasil race, 51 mm stroke, 6 phat transfers, coated piston with 2x 1.5 mm piston rings (chromed S10), perfectly adjusted compression degree, super timing, new POLINI cylinder head delivered including gasket set. Motor periphery should match performance increase and jets should be modified. Fits all Vespa PV/ET3/PK/XL/XL2 models, except PK automatic. The crankcase should be modified to match the larger cylinder transfers.
130 cc for Vespa 90-125/PV/ET3/PK/S/XL/2, Ø 57mm, aluminium, 6 ports, stroke 51mm, conrod 0,0mm, with cylinder head, spark plug decentered, SPORT-TUNING, high-performance.
Særlige betingelser: Jeg accepterer at der ingen returret er ved køb af denne vare
Krydspind Ø15X48,5 mm incl. låseringe Ø15x1,2 "G-ring"
Passer til Polini 130cc 204001x
Stempel Polini 47mm passer til 75cc cylinderkit APE 50
Komplet stempel til Polini 75cc.
Original - Polini
Stempelring Polini 47 mm
OBS: For komplet sæt skal der bestilles to stk. af denne vare.
Bemærk: 1 stempelring. skal du bruge 2 skal du bestille 2 stk.
Passer til Cylinderkit Polini 47mm 75cc
Cylinderkit DR Racing Parts 47mm 75cc
3 Skyllekanaler
Passer på APE 50.
Dette kit arbejder ved lavere omdrejninger end DR Racing 75ccm (KT00013) og er derfor et solidt kit hvis det er bundtræk du søger.
Dette cylinderkit fra italienske DR Racing på 75ccm giver betydeligt bedre optræk.
Cylinderen er udført i støbejern, som er utrolig slidstærkt.
Vi anbefaler tilkørsel på 500 km med maks. 3/4 gas.
Cylinderkittet leveres komplet incl. pakninger, stempelringe og topstykke.
Tilspændingsmoment topstykke: 14 Nm.
BEMÆRK: Alle cylinderkit fra DR Racing, RMS og Pinasco leveres UDEN toppakning, de er beregnet til anvendelse uden toppakning.
Hertil skal bruges et tændrør med kort gevind.
Generelt:
- Boring: Ø 47,6 mm.
- Klasse: Sport
- Krydspind: Ø 12 mm.
- Volumen: 75 ccm.
- Skyllekanaler: 3
- Slaglængde: 43 mm.
- Materiale: Støbejern